ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Προϋποθέσεις Επιστροφών

Παρακαλούμε να συμπεριφέρεσαι με αγάπη στα ρούχα μας κατά τη διάρκεια που τα δοκιμάζεις.❤️

Eιδικότερα αν είναι λευκά, ανοιχτόχρωμα ή ευαίσθητα υφάσματα. Μην τα δοκιμάζεις φορώντας makeup ή μετά το spray tan και μην τα πιέζεις αν “δεν κουμπώνει” ή “δεν ανεβαίνει”. Θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσεις μαζί μας για να βρούμε μαζί σου το νούμερο που είναι καλύτερο για σένα.

  • Αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος ή από την ημέρα που το δέμα έγινε διαθέσιμο για παραλαβή, με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
  • Αν δεν βρίσκεις κάποιο προϊόν που να σου αρέσει για να το αλλάξεις, μπορείς να επιλέξεις Επιστροφή Χρημάτων ή Έκδοση Πιστωτικού με τη μορφή Gift Card για τις επόμενες αγορές σου. (Τα πιστωτικά κουπόνια έχουν διάρκεια 3 μηνών)
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση,  μέσα στη συσκευασία αποστολής τους.
  • Οι ετικέτες και τα ταμπελάκια τους δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί και συνοδευτικά αποστολής, δεν πρέπει να έχουν καταστραφεί.

Προϊόντα που δεν γίνεται Επιστροφή ή Αλλαγή

  • Μαγιό, κάτω μέρη εσωρούχων και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
  • Προϊόντα με τη σήμανση Last Chance (Τελικής Έκπτωσης)
  • Σε περίπτωση που το προϊόν έχει φορεθεί έξω (έντονη μυρωδιά, άρωμα, κλπ.)
  • Αν έχουν προκληθεί φθορές, λεκέδες από makeup/τεχνητό μαύρισμα ή άλλου είδους φθορές.
  • Αν το ρούχο έχει πλυθεί ή αν δεν τηρεί τις Προϋποθέσεις Επιστροφών.

    Η επιστροφή τους δεν γίνεται αποδεκτή και το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα με έξοδα παραλήπτη.
Διαδικασία Αλλαγών

Πριν την αλλαγή χρειάζεται να μας ενημερώσεις, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Θα χρειαστεί να μας δώσεις τον αριθμό και τα στοιχεία της παραγγελίας σου, καθώς και να τον κωδικό του νέου προϊόντος, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητά του.

🇬🇷 Ελλάδα

Το κόστος των μεταφορικών για την αλλαγή/επιστροφή είναι 5.00€. 

Η πληρωμή των μεταφορικών για την αλλαγή, καθώς και η διαφορά τιμής γίνεται στον υπάλληλο Courier με Αντικαταβολή, μέσω IRIS Payments ή με Τραπεζική Μεταφορά.

Τις περισσότερες φορές η αλλαγή γίνεται χέρι με χέρι (δίνεις το δέμα στον Courier και εκείνος σου δίνει το νέο προϊόν). Σε κάποιες περιπτώσεις όμως (λευκά ή ανοιχτόχρωμα ρούχα, ευαίσθητα υφάσματα, σχέδια με στενή γραμμή ή φερμουάρ, κλπ.),  χρειάζεται να προηγηθεί ένας τυπικός έλεγχος.

Έπειτα, αποστέλλουμε το νέο προϊόν εντός της ημέρας παραλαβής του αρχικού προϊόντος, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Θα σε ενημερώσουμε  για τη διαδικασία όταν μας στείλεις το Αίτημα Αλλαγής.

🇨🇾 🇪🇺 Κύπρος & Υπόλοιπη Ευρώπη

Η επιστροφή χρειάζεται να έχει χρέωση αποστολέα και έχει ίδιο κόστος με την αποστολή.

Η διαφορά τιμής και το κόστος  της νέας αποστολής, μπορεί να πληρωθεί μέσω PayPal ή με μεταφορά/κατάθεση σε λογαριασμό. Κόστη εμβάσματος που μπορεί να προκύψουν από μη συνεργαζόμενη τράπεζα ή από τράπεζα εκτός Ελλάδος, δεν περιλαμβάνονται.

Αποστέλλουμε το νέο προϊόν εντός της ημέρας παραλαβής της επιστροφής.

Επιστροφή Χρημάτων

Επιστροφή χρημάτων, γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της αποστολής και τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να τηρούν τις Προϋποθέσεις Επιστροφής (βλ. παραπάνω).

Αν η παραγγελία έχει πληρωθεί με:

  • IRIS Payments, η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς, στο λογαριασμό IRIS που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.

  • Τραπεζική μεταφορά/κατάθεση, η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς, στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.

  • Αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς, στον τραπεζικό λογαριασμό ή στον λογαριασμό IRIS που θα μας υποδείξεις. 

Σε περίπτωση που ο τραπεζικός λογαριασμός δεν ανήκει στις συνεργαζόμενες τράπεζες μας, τα τραπεζικά έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στα προϊόντα με τη σήμανση Last Chance (Τελικής Έκπτωσης), στα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.

  • Τα έξοδα μεταφορικών για την επιστροφή του προϊόντος, αφαιρούνται από το επιστρεφόμενο ποσό.
Ελαττωματικά Προϊόντα

Κατά τη διάρκεια προετοιμασίας της αποστολής σου, διενεργούμε ενδελεχή ποιοτικό έλεγχο στα προϊόντα που σου στέλνουμε, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποια φθορά ή κάποιο άλλο ελάττωμα. Ο ποιοτικός έλεγχος των αποστολών, βιντεοσκοπείται και διατηρείται στο αρχείο για 3 μήνες μαζί με τον αριθμό παραγγελίας.

Σε περίπτωση που παρόλα αυτά παραλάβεις κάποιο ελαττωματικό προϊόν, επικοινώνησε μαζί μας
εντός 24 ωρών από την παραλαβή του. Στείλε μας φωτογραφίες με το ελάττωμα, και εμείς θα ελέγξουμε το βίντεο της δικής σου παραγγελίας. Αν διαπιστωθεί ότι ήταν δική μας υπαιτιότητας, θα σου το αλλάξουμε με το ίδιο προϊόν (ή με κάποιο ίσης αξίας, αν έχει εξαντληθεί), με δικά μας έξοδα αλλαγής.

 
Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή