ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Οροι Χρήσης

Α. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

1. Εισαγωγή

Η πρόσβαση και η χρήση του ιστότοπου priscilla.gr, υπόκειται στους παρακάτω Όρους Χρήσης, οι οποίοι ισχύουν για όλο το περιεχόμενο της σελίδας. Η ιστοσελίδα priscilla.gr, αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα, με ΑΦΜ:160100386, ΓΕΜΗ: 164227809000 και δραστηριότητα το εμπόριο ενδυμάτων μέσω διαδικτύου. Οι επισκέπτες του ιστότοπου, χρειάζεται να διαβάσουν προσεκτικά τους παρακάτω όρους, πριν τη χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας. Σε περίπτωση που ο χρήστης διαφωνεί με τους όρους, χρειάζεται να απέχει από τη χρήση και το περιεχόμενό του. 
Οι χρήστες χρειάζεται να ελέγχουν τακτικά τους όρους για πιθανές αλλαγές. Η συνέχιση της χρήσης της ιστοσελίδας priscilla.gr, υποδηλώνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων από τον χρήστη. Οι όροι μπορούν να ενημερώνονται ή και να τροποποιούνται, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι οποιεσδήποτε αλλαγές, θα αναρτώνται στην παρούσα ιστοσελίδα.

2. Πληροφορίες Ιστότοπου

Οι πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα priscilla.gr είναι αληθής και επικαιροποιημένες. Παρόλα αυτά, ενδέχεται να υπάρξουν ακούσια τυπογραφικά λάθη, τεχνικά θέματα, όπως η διακοπή λειτουργίας του ιστότοπου, λόγω ανωτέρας βίας.
ΑΠΟΘΕΜΑ
Οι παραγγελίες επιβεβαιώνονται και εκτελούνται με βάση τα διαθέσιμα αποθέματα και με σειρά προτεραιότηταςΠαρότι το priscilla.gr έχει λάβει όλα τα μέσα για την έγκαιρη ενημέρωση της διαθέσιμης ποσότητας και μεγεθών των προϊόντων, διατηρεί μία ρητή επιφύλαξη, όσον αφορά τη εγκυρότητα των διαθέσιμων ποσοτήτων και μεγεθών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης θα ενημερώνεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, μέσω email ή τηλεφώνου, για οποιαδήποτε μη διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχει παραγγείλει. 
ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Τα χρώματα στην οθόνη ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ρυθμίσεις, την ανάλυση, τον τύπο και τη μάρκα της συσκευής του χρήστη. Η εταιρία δεν μπορεί να εγγυηθεί για την απόδοση των χρωμάτων στην πραγματικότητα, (όπως ένταση, ακριβής απεικόνισης χρώματος, κλπ.) και τη χρωματική πιστότητα στις φωτογραφίες των προϊόντων. Σε περίπτωση αμφιβολίας, ο χρήστης χρειάζεται να επικοινωνεί με την εταιρία, πριν προβεί σε παραγγελία, για παροχή περαιτέρω πληροφοριών σχετικά με το χρώμα του προϊόντος.
ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΓΕΘΩΝ
Ο Οδηγός Μεγεθών (Size Chart) είναι ενδεικτικός για όλα τα προϊόντα και δεν αφορά κάθε προϊόν ξεχωριστά.
Οι ακριβής διαστάσεις και το μέγεθος του εκάστοτε ρούχου, εξαρτώνται από: τη γραμμή (στενή, άνετη, κλπ.), το πατρόν (oversize, εφαρμοστό, buggy, κλπ.), το ύφασμα (ελαστικό, με παγιέτες, κλπ.). Σε περίπτωση αμφιβολιών, ο χρήστης χρειάζεται να επικοινωνεί με την εταιρεία, πριν προβεί σε παραγγελία, για παροχή περαιτέρω πληροφοριών και παροχή διαστάσεων του εκάστοτε ρούχου. Με την υποβολή της παραγγελίας, ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους του προϊόντος.

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για λανθασμένη εκτίμηση από τον πελάτη και κατ’ επέκταση λανθασμένη επιλογή μεγέθους (ακατάλληλο μέγεθος, λάθος εφαρμογή, κλπ).
ΤΙΜΕΣ
Οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα priscilla.gr, είναι σε Ευρώ και περιλαμβάνουν το νόμιμο φόρο προστιθέμενης αξίας, (ΦΠΑ) 24%. 

3. Αποποίηση Ευθύνης

Η χρήση της ιστοσελίδας priscilla.gr καθώς και οποιαδήποτε συναλλαγή στο ηλεκτρονικό κατάστημα, γίνεται με ευθύνη του επισκέπτη. Η Εταιρία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία ή απώλεια που μπορεί να προκύψει για την ίδια, τον χρήστη ή τρίτους, εάν οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας δεν τηρηθούν σωστά από τον χρήστη, αν προκύψουν προβλήματα στη λειτουργίας ή της χρήσης του ιστότοπου, αν υπάρξει αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή προϊόντων, ή αν υπάρξουν παρεμβάσεων τρίτων στις πληροφορίες και τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της ιστοσελίδας.
Η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημίες ή απώλειες από ακυρώσεις παραγγελιών, μη εκτέλεση ή καθυστερήσεις στην εκτέλεση τους, εφόσον αυτές οι περιπτώσεις δεν οφείλονται σε δική της υπαιτιότητα. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, ενημερώνει  για τη διαθεσιμότητα βάσει των τηρούμενων δεδομένων και αν αυτά αλλάξουν. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, δεσμεύεται να ειδοποιήσει τον πελάτη  εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την παραγγελία και δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.
Η Εταιρία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη ενημέρωση και τη διαθεσιμότητα του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος, ωστόσο ενδέχεται να παρουσιαστούν τεχνικά προβλήματα που επηρεάζουν την παρουσίαση των περιεχομένων (όπως φωτογραφίες, τιμές, κείμενα), για τα οποία δεν ευθύνεται. Επιπλέον, δεν φέρει ευθύνη αν η ιστοσελίδα δεν είναι διαθέσιμη κάποια στιγμή ή για κάποιο χρονικό διάστημα.
Ο ιστότοπος ενδέχεται να περιλαμβάνει συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους. Η Εταιρία δηλώνει ότι δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο αυτών των ιστοσελίδων, οι οποίες ακολουθούν τους δικούς τους όρους χρήσης, τους οποίους ο χρήστης πρέπει να εξετάσει προσεκτικά πριν περιηγηθεί σε αυτές.

4. Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες/επισκέπτες του ιστότοπου, συμφωνούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες του ηλεκτρονικού καταστήματος με συμμόρφωση προς τους νόμους και τους κανόνες καλής πίστεως.
Δυνατότητα έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν άτομα που έχουν συμπληρώσει το 18ο  έτος της ηλικίας τους. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή τον κηδεμόνα, τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιούνται από άτομα που δεν έχουν ενηλικιωθεί.
Σε περίπτωση που ζητηθεί παράδοση των προϊόντων σε τρίτο πρόσωπο εκτός του επισκέπτη/ χρήστη, ο χρήστης αναγνωρίζει ότι είναι πλήρως υπεύθυνος για την ενημέρωση και τη συναίνεση του παραλήπτη που έχει οριστεί. Ο χρήστης αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για οποιεσδήποτέ αξιώσεις ενδέχεται να υποβάλει ο παραλήπτης έναντι της εταιρίας.

5. Πνευματική Ιδιοκτησία

Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας priscilla.gr, συμπεριλαμβανομένων των διάφορων στοιχείων όπως διακριτικοί τίτλοι, λογότυπα, σήματα, τίτλοι. εικόνες, γραφικά, σχήματα, κείμενα, κλπ, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας.
Απαγορεύεται η αντιγραφή, μεταφορά, αναπαραγωγή ή μετάδοση του περιεχομένου για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς, χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση της εταιρίας.
Τα ονόματα, τα λογότυπα και τα διακριτικά στοιχεία που περιγράφουν το κατάστημα, καθώς και το εμπορικό σήμα, προστατεύονται από τους νόμους περί εμπορικών σημάτων.
Η χρήση αυτών των στοιχείων κατά τη διάρκεια παραμονής στο ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν παρέχει άδεια ή δικαίωμα χρήσης από τρίτα μέρη.

6. Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα & Cookies

Όλο το περιεχόμενο του ιστότοπου, συμπεριλαμβανομένων των λογότυπων, διακριτικών τίτλων σημάτων, εικόνων, γραφικών, σχεδιασμού, σχεδίων και κειμένων, ανήκουν στη πνευματική ιδιοκτησία του. Απαγορεύεται η αντιγραφή, αναπαραγωγή, επανέκδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχόμενου, χωρίς την έγγραφη συναίνεση του δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. 

Συλλογή & Επεξεργασία

Η ιστοσελίδα priscilla.gr συλλέγει και επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα με βάση τη νομοθεσία.
1. ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή και παραγγελίες προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος priscilla.gr, ζητούνται οι εξής πληροφορίες του πελάτη: ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση αποστολής και ταχυδρομικός κώδικας.
Ο χρήστης/πελάτης, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν θέλει να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική του παραγγελία ως επισκέπτης ή ως εγγεγραμμένος χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Ως επισκέπτης,  τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη.πελάτη θα αποθηκευτούν στα αρχεία της εταιρίας μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εκτός από τα στοιχεία συναλλαγής που απαιτούνται για φορολογικούς σκοπούς.
  • Ως εγγεγραμμένος χρήστης, ο πελάτης/χρήστης που έχει δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τα προσωπικά δεδομένα του θα διατηρούνται στην εταιρία μέχρι να ζητήσει τη διαγραφή τους.
Ο χρήστης/πελάτης, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ή να τροποποιήσει  τα δεδομένα του, μέσω του λογαριασμού του στο priscilla.gr.
Η βασική επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, έχει σκοπό την εκτέλεση της σύμβασης, την ολοκλήρωση της παραγγελίας του πελάτη, την επικοινωνία με τον πελάτη και την αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων σχετικά με τη διαδικασία της παραγγελίας. Η παροχή  αυτών των προσωπικών δεδομένων είναι απαραίτητη για τη  ορθή εκτέλεση της παραγγελίας  και την παράδοση των προϊόντων, συνεπώς δεν απαιτείται η συγκατάθεση του πελάτη για τη βασική επεξεργασία.
Τα προσωπικά δεδομένα που αφορούν την εκτέλεση παραγγελίας, καθώς και ερωτήματα σχετικά με πληροφορίες και αγορές προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας, υπόκεινται σε επεξεργασία από τους υπαλλήλους της εταιρίας και τους τρίτους που συνεργάζονται με την εταιρία για την εκτέλεση παραγγελιών. Οι τρίτοι συνεργάτες  περιλαμβάνουν μεταφορικές εταιρίες, παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου. 
2. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ/ΠΕΛΑΤΗ
Οι επεξεργασίες που απαιτούν τη συγκατάθεση των χρηστών/πελατών, περιλαμβάνουν την αποστολή εμπορικών και προωθητικών μηνυμάτων από την εταιρία, εκπτώσεων και παροχής ειδικών προσφορών στον εγγεγραμμένο χρήστη/πελάτη. Ο εγγεγραμμένος χρήστης/πελάτης, πρέπει να έχει δηλώσει τη συγκατάθεσή του να λαμβάνει τέτοιου είδους επικοινωνίες, με την δημιουργία λογαριασμού στον ιστότοπο priscilla.gr. Ο πελάτης/χρήστης έχει τη δυνατότητα να άρει ανά πάσα στιγμή την συγκατάθεσή του, στέλνοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@priscilla.gr.
H εταιρία μπορεί να επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα των εγγεγραμμένων χρηστών/πελατών και να διενεργεί έρευνες για την βελτίωση των υπηρεσιών της. Αυτό περιλαμβάνει την καταγραφή των αναγκών τους,  την προώθηση σχετικών/κατάλληλων προϊόντων, καθώς και την προσωποποίηση προσφορών και ενημερώσεων, βάσει αγορών που έχουν πραγματοποιήσει. Τα δεδομένα επεξεργάζονται αυτοματοποιημένα, για την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των χρηστών/πελατών (κατάρτιση προφίλ).
Αυτή η ανάλυση βασίζεται σε δεδομένα που προέρχονται από τις αγορές τους, τη συχνότητα των επισκέψεων, τα προϊόντα που προτιμούν και έχουν τοποθετηθεί στο καλάθι, τις συνολικές δαπάνες τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα και τα τα δημογραφικά τους στοιχεία. Οι αποδέκτες των δεδομένων των εγγεγραμμένων χρηστών/πελατών, περιλαμβάνουν τους εκπροσώπους τις εταιρίας που είναι αρμόδιοι για την παροχή υπηρεσιών και διαχείρισης, εξωτερικούς συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς και αποστολής προϊόντων, υπηρεσίες διαδικτύου και ανάλυσης πωλήσεων.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συλλέγει και δεν αποθηκεύει δεδομένα και πληροφορίες πιστωτικών, χρεωστικών ή προπληρωμένων καρτών. Αυτά τα δεδομένα διαχειρίζονται με ασφάλεια και ευθύνη από τον πάροχο υπηρεσιών και πληρωμών, μέσω του ασφαλούς του περιβάλλοντος πληρωμών. Ο πάροχος πληρωμών είναι υπεύθυνος για την επεξεργασία και την εκτέλεση πληρωμών.
COOKIES
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα priscilla.gr χρησιμοποιούμε Cookies, για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήσης και για διαφημιστικούς σκοπούς.
Τα Cookies είναι μικρά κομμάτια πληροφορίας που αποθηκεύονται στον περιηγητή του χρήστη και βοηθούν στην αποτελεσματική λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους υπολογιστές των χρηστών και δεν περιέχουν προσωπικές πληροφορίες.  Οι πληροφορίες που αποθηκεύονται στα Cookies χρησιμοποιούνται για σκοπούς αναγνώρισης και βελτιστοποίησης.
Απαραίτητα Cookies
Καταγράφουν το χρόνο παραμονής των επισκεπτών στην ιστοσελίδα. Αυτό χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της δομής και του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Επιπλέον, βοηθά στην προσαρμογή της σελίδας στις ανάγκες των επισκεπτών, προσφέροντας ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον πλοήγησης. 
Διαφημιστικά & Στατιστικά Cookeis τρίτων 
Αυτά τα Cookies χρησιμεύουν για να προβάλλουν διαφημίσεις σχετικές με εσάς και τα ενδιαφέροντά σας.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί πληροφορίες και δεδομένα που λαμβάνει από το Google Analytics και το Facebook Pixel για την προβολή διαφημίσεων στο Fcebook, στους συνεργάτες του Facebook, στο δίκτυο αναζήτησης και προβολής της Google, καθώς και συνεργάτες της Google.
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies από τον ίδιο τον ιστότοπο του Google και του Facebook. Αυτά τα Cookies χρησιμοποιούνται  για τη  ενημέρωση, τη βελτιστοποίηση και την προβολή διαφημίσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις προηγούμενες επισκέψεις των χρηστών στον ιστότοπο.  Επίσης χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία αναφορών σχετικά με τον τρόπο προβολής, την αποτελεσματικότητα και τις αλληλεπιδράσεις των διαφημίσεων.
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί δεδομένα ενδιαφέροντος της Google και του Facebook, καθώς και δεδομένα κοινού τρίτων, ‘όπως η ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα, με τη χρήση του Google Analytics και του Facebook Pixel.
ΛΗΨΗ & ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη διόρθωση ή τη διαγραφή των προσωπικών του στοιχείων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@priscilla.gr. Επιπλέον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τα προσωπικά του στοιχεία μέσω του λογαριασμού που έχει δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορεί να διορθώσει ή να διαγράψει εντελώς τον λογαριασμό του. 
Επιπλέον, ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει τον περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων αν αμφισβητεί την ακρίβεια τους, ή αν έχει αντιρρήσεις για την επεξεργασία.

Β. ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

1. Γενικά

Η παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος priscilla.gr, σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως.
Για να θεωρηθεί έγκυρη η σύναψη εξ αποστάσεως το άτομο πρέπει να έχει κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας του και να μην  τελεί σε σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης.

2. Διαδικασία Παραγγελίας & Πληρωμή

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιεί παραγγελίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τοποθετώντας τα προϊόντα που επιθυμεί στο ηλεκτρονικό Καλάθι και προχωρώντας στην Ολοκλήρωση Παραγγελίας.  Στην αναγραφόμενη τιμή των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας, συμπεριλαμβάνεται  ο νόμιμος Φ.Π.Α 24%.
Με την υποβολή της παραγγελίας, το σύστημα θα αποστείλει ένα αυτοματοποιημένο email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο χρήστης, το οποίο θα ενημερώνει τον χρήστη ότι η παραγγελία του έχει καταχωρηθεί με επιτυχία. Αυτό το μήνυμα θα επιβεβαιώνει για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας και θα αναφέρει τα προϊόντα της παραγγελίας.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Πριν το τελευταίο βήμα για την ολοκλήρωση παραγγελίας, ο χρήστης λαμβάνει μία αυτόματη ενημέρωση ότι με την υποβολή παραγγελίας έχει την υποχρέωση να εξοφλήσει το σχετικό ποσό και καλείται να επιλέξει τον τόπο πληρωμής.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
  1. Με IRIS Payments μέσω της εφαρμογής της εκάστοτε τράπεζας του πελάτη. Η μεταφορά του ποσού από τον χρήστη, πρέπει να γίνει εντός 24ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Σε διαφορετική περίπτωση η παραγγελία ακυρώνεται από την εταιρία. Στην αιτιολογία της μεταφοράς θα πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της παραγγελίας, ο οποίος αναγράφεται στο email επιτυχούς υποβολής παραγγελίας, που αποστέλλεται στον χρήστη.
    Η πληρωμή μέσω IRIS Payments, δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο πελάτης να είναι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζάς του.
  2. Μέσω τραπεζικής μεταφοράς σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες που η εταιρία διατηρεί λογαριασμό. Αυτές είναι η Εθνική Τράπεζα, η Τράπεζα Πειραιώς και η Alpha Bank.  Η μεταφορά του ποσού από τον χρήστη, πρέπει να γίνει εντός 24ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Σε διαφορετική περίπτωση η παραγγελία ακυρώνεται από την εταιρία. Στην αιτιολογία της μεταφοράς θα πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της παραγγελίας, ο οποίος αναγράφεται στο email επιτυχούς υποβολής παραγγελίας, που αποστέλλεται στον χρήστη.
    Η πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς, δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα, εφόσον ο τραπεζικός λογαριασμός του χρήστη ανήκει σε μία από τις παραπάνω συνεργαζόμενες τράπεζες. Σε διαφορετική περίπτωση, ο χρήστης επιβαρύνεται με τα πιθανά έξοδα εμβασμάτων ή έξοδα τραπεζικών υπηρεσιών που μπορεί να προκύψουν από τη μεταφορά.
  3. Μέσω αντικαταβολής, με επιπλέον επιβάρυνση 2,20€, για την υπηρεσία. Η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή της παραγγελίας, στον υπάλληλο ταχυμεταφορών.
  4. Ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδος και για παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν τα 100€. Οι παραγγελίες άνω του ποσού των 100€, θα πρέπει να εξοφλούνται μέσω κάρτας ή μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής του δέματος με τρόπο πληρωμής την Αντικαταβολή, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμά της να διεκδικήσει δια της νομικής οδού, τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής του δέματος.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία θεωρείται έγκυρη και αποδεκτή από τη στιγμή που αποστέλλεται στον πελάτη το email Επιβεβαίωσης της Παραγγελίας. Το email επιβεβαίωσης παραγγελίας, ενημερώνει ότι η παραγγελία του βρίσκεται υπό επεξεργασία και η εταιρία έχει αποδεχτεί την παραγγελία.
Τα προιόντα με τη σήμανση “Άμεση Αποστολή”, αποστέλλονται εντός  1-2 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν διαφορετική σήμανση (π.χ Αποστολή σε 1-3 Ημέρες), τα προϊόντα αποστέλλονται εντός του αναγραφόμενου χρονικού διαστήματος.
Η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί αίτημα παραγγελίας για οποιονδήποτε λόγο. Σε αυτήν την περίπτωση, ο χρήστης ενημερώνονται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, για την άρνηση του αιτήματος παραγγελίας.
Παρότι το priscilla.gr έχει λάβει όλα τα μέσα για την έγκαιρη ενημέρωση της διαθέσιμης ποσότητας και μεγεθών των προϊόντων, διατηρεί μία ρητή επιφύλαξη, όσον αφορά τη εγκυρότητα των διαθέσιμων ποσοτήτων και μεγεθών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης θα ενημερώνεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, μέσω email ή τηλεφώνου, για οποιαδήποτε μη διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχει παραγγείλει.
Σε περίπτωση που, στο παρελθόν, ο χρήστης έχει αρνηθεί να παραλάβει παραγγελία η οποία έχει αποστέλλει από την εταιρία, με επιλογή πληρωμής την αντικαταβολή, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί μελλοντικές παραγγελίες, από τον συγκεκριμένο χρήστη, με μέθοδο  αντικαταβολής ως πληρωμή. Στο εξής, οι διαθέσιμες επιλογές πληρωμής που θα παρέχονται, θα είναι αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής πληρωμής.
Αφότου η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυδρομική εταιρία, ο χρήστης θα λάβει ένα νέο email, που θα τον πληροφορεί για τον αριθμό φορτωτικής (Tracking Number). Με αυτόν τον αριθμό, ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της αποστολής του μέχρι την παράδοση στη διεύθυνση που έχει δηλώσει, μέσω της υπηρεσίας ιχνηλάτησης της εκάστοτε εταιρίας ταχυμεταφορών.

3. Παράδοση Παραγγελίας & Έξοδα Αποστολής

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ & ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ 
Οι προθεσμίες παραλαβής των  προϊόντων, από την ημέρα παράδοσης στην εταιρία ταχυμεταφορών, είναι:
  • 1-3 Εργάσιμες Ημέρες για την Αττική και τους Χερσαίους Προορισμούς της Ελλάδος.
  • 1-4 Εργάσιμες Ημέρες για τους Νησιωτικούς Προορισμούς της Ελλάδος.
  • 2-5 Εργάσιμες Ημέρες για τους Δυσπρόσιτους Προορισμούς της Ελλάδος. Η λίστα δυσπρόσιτων προορισμών, ορίζεται με βάση τον κατάλογο της εκάστοτε εταιρίας ταχυμεταφορών.
  • 5-8 Εργάσιμες Ημέρες για την Κύπρο.
  • 8-10 Εργάσιμες Ημέρες για την Υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης, ισχύουν από την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας στην εταιρία ταχυμεταφορών και παρέχονται από την εταιρία ταχυμεταφορών. Το ηλεκτρονικό κατάστημα priscilla.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν από την εταιρία ταχυμεταφορών.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα priscilla.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παράδοση των προϊόντων σύμφωνα με τις προσδοκίες των πελατών.  Ωστόσο, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να καθυστερήσει τις αποστολές, σε περιπτώσεις που:
  • Το προϊόν δεν έχει αποσταλεί από τον προμηθευτή εξαιτίας μεταφορικών, τελωνιακών ή άλλων προβλημάτων, πέρα από τον έλεγχο της εταιρίας, με αποτέλεσμα να μην είναι διαθέσιμο στα αποθέματα κατά την προγραμματισμένη παράδοση.
  • Αν το προϊόν έχει καταργηθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο, λόγω απροειδοποίητης ανακοίνωσης του προμηθευτή.
  • Λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, πανδημίες, απεργίες και άλλα γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν τη μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας και είναι εκτός του ελέγχου της εταιρίας. 
  • Λόγω Αργιών, Εθνικών Εορτών και φόρτου εργασίας κατά τη διάρκεια των Εορτών και την περίοδο Εκπτώσεων και Προσφορών.
Στις παραπάνω περιπτώσεις, η εταιρία θα επικοινωνεί με τον πελάτη, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες, για την ενημέρωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος ή και την πρόταση εναλλακτικών επιλογών, μέσω email ή μέσω τηλεφώνου.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται από τον τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρίας ταχυμεταφορών.
Για την Ελλάδα ισχύουν οι παρακάτω τιμές:
  • Εντός Αττικής: 2.80€ μέχρι 1 κιλό και +1.00€ για κάθε επιπλέον κιλό.
  • Εκτός Αττικής: 3.50€ μέχρι 1 κιλό και +1.20€ για κάθε επιπλέον κιλό.
  • Δυσπρόσιτοι Προορισμοί: 5.00€ μέχρι 1 κιλό και +1.50€ για κάθε επιπλέον κιλό.
  • Cyprus Economy: 9.00€ μέχρι1 κιλό και +3.00€ για κάθε επιπλέον κιλό.
  • Cyprus Express: 20.00€ μέχρι 3 κιλά.
  • Europe Economy: 24.00€ μέχρι 3 κιλά

4. Ακυρώσεις ή Τροποποιήσεις Παραγγελίας

Ακυρώσεις ή Τροποποιήσεις σε παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί, μπορούν να γίνουν μόνο πριν αποσταλεί το email Επιβεβαίωσης Παραγγελίας στον πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει το συντομότερο με την εταιρία, στέλνοντας email στο info@priscilla.gr ή μέσω τηλεφώνου στις ώρες και ημέρες λειτουργίας της Εξυπηρέτησης Πελατών.  
Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει λάβει το email Επιβεβαίωσης της Παραγγελίας, ακολουθείτε η Διαδικασία Επιστροφής και Αντικατάστασης ή Υπαναχώρησης, όπως ορίζεται παρακάτω.
Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής του δέματος με τρόπο πληρωμής την Αντικαταβολή, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμά της να διεκδικήσει, τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής του δέματος, με κάθε νόμιμο τρόπο.

5. Επιστροφές, Αλλαγές και Υπαναχώρηση

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η παραγγελία του παραδόθηκε ή κατέστη διαθέσιμη για παραλαβή από την εταιρία ταχυμεταφορών. Αυτό το δικαίωμα επιτρέπει στον πελάτη να επιστρέψει τα προϊόντα στην εταιρία με δικά του μεταφορικά έξοδα και να λάβει πίσω το αντίστοιχο ποσό χρημάτων.
Πριν λήξει η προθεσμία για την άσκηση της υπαναχώρησης, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την εταιρία μέσω email ή μέσω τηλεφώνου. Στη συνέχεια ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το επιστρεφόμενο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η παραγγελία του παραδόθηκε ή κατέστη διαθέσιμη για παραλαβή από την εταιρία ταχυμεταφορών και να κοινοποιήσει στην εταιρία τον Αριθμό Φορτωτικής (Tracking Number) της αποστολής.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Αν η πληρωμή έχει γίνει μέσω IRIS Payments, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει επίσης μέσω IRIS Payments.  Σε περίπτωση που η τράπεζα που έχει υποδείξει ο πελάτης είναι διαφορετική των συνεργαζόμενων τραπεζών της εταιρίας, οι οποίες είναι η Εθνική Τράπεζα, η Τράπεζα Πειραιώς ή η Alpha Bank, τα ενδεχόμενα κόστη εμβάσματος/μεταφοράς, επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το επιστρεφόμενο ποσό.
Έξοδα αποστολής, επιστροφής και ενδεχομένως αντικαταβολής, επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό επιστροφής. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ορθότητα και την εγκυρότητα των στοιχείων λογαριασμού τραπέζης και αναγνωριστικών. Σε περίπτωση παροχής λανθασμένων στοιχείων από τον πελάτη, η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για την αποτυχία επιστροφής του ποσού.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και η ειδική σήμανση των προϊόντων (καρτελάκια, ετικέτες) να μην έχει αφαιρεθεί. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν και η συσκευασία του να βρίσκονται στην ίδια άριστη κατάσταση. Επίσης, το προϊόν να βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, πραγματοποιείται αφού προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος προκειμένου να εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος, από την εταιρία εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Σε περίπτωση φθοράς, ζημίας του προϊόντος, έντονης μυρωδιάς αρώματος ή λεκέδων από makeup, τεχνητό μαύρισμα ή οποιονδήποτε άλλων λεκέδων  καθώς και σημαδιών που καταδεικνύουν ότι το προϊόν έχει φορεθεί έξω ή έχει πλυθεί, η εταιρία δεν αποδέχεται την επιστροφή και το προϊόν αποστέλλεται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στην αποθήκη μας βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Για αυτόν τον λόγο ο πελάτης πρέπει να φροντίζει πως το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του. Σε περίπτωση καταστροφής, κλοπής ή απώλειας μη ασφαλισμένου δέματος η εταιρία δεν φέρει ευθύνη, συνεπώς δεν δίνεται αποζημίωση ή επιστροφή χρημάτων από την εταιρία.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η παραγγελία του παραδόθηκε ή κατέστη διαθέσιμη για παραλαβή από την εταιρία ταχυμεταφορών και να ζητήσει την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν είναι τα εξής:
  • Μαγιό, κάτω μέρη εσωρούχων και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
  • Προϊόντα με τη σήμανση Tελικής Έκπτωσης ή Last Chance.
  • Σε περίπτωση που υποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει φορεθεί έξω (έντονη μυρωδιά, άρωμα, κλπ.).
  • Αν έχουν προκληθεί φθορές, λεκέδες από makeup/τεχνητό μαύρισμα ή άλλου είδους φθορές.
  • Αν έχει πλυθεί ή αν δεν τηρούν τις Προϋποθέσεις Επιστροφών.
    Η επιστροφή στις παραπάνω περιπτώσεις, δεν γίνεται αποδεκτή και το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα με έξοδα παραλήπτη.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Ελλάδα
Το κόστος της αλλαγής/επιστροφής είναι 5.00€. Σε περίπτωση δυσπρόσιτων προορισμών, η εταιρία ενημερώνει τον πελάτη για το κόστος, πριν την έναρξη διαδικασίας της αλλαγής/επιστροφής.  Η πληρωμή των μεταφορικών για την αλλαγή, καθώς και η διαφορά τιμής γίνεται στον υπάλληλο της εταιρίας Courier,  μέσω IRIS ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Κύπρος και Υπόλοιπη Ευρώπη
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με χρέωση αποστολέα και έχει ίδιο κόστος με την αποστολή.
Η διαφορά τιμής, το κόστος της επιστροφής και της νέας αποστολής, μπορεί να πληρωθεί μέσω PayPal ή με μεταφορά/κατάθεση σε λογαριασμό. Κόστη εμβάσματος που μπορεί να προκύψουν από μη συνεργαζόμενη τράπεζα ή από τράπεζα εκτός Ελλάδος, επιβαρύνουν τον πελάτη.
ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 
Κατά τη διάρκεια προετοιμασίας της αποστολής, διενεργούμε ενδελεχή ποιοτικό έλεγχο στα προϊόντα που αποστέλλουμε, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποια φθορά ή κάποιο άλλο ελάττωμα. Ο ποιοτικός έλεγχος των αποστολών, βιντεοσκοπείται και διατηρείται στο αρχείο για 3 μήνες μαζί με τον αριθμό παραγγελίας.
Σε περίπτωση που παρόλα αυτά βρεθεί κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρία εντός 24 ωρών από την επιβεβαίωση παραλαβής της αποστολής, παρέχοντας φωτογραφικό υλικό που θα καταδεικνύεται το ελάττωμα.
Αν διαπιστωθεί, έπειτα από τη σύγκριση του φωτογραφικού υλικού, ότι για το ελάττωμα ευθύνεται η εταιρία, η αλλαγή του προϊόντος γίνεται με έξοδα της εταιρίας.
Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή